Nowe Audi TT RS dla nostalgicznych fanów Audi, jest szansą na zakup rasowego pięciocylindrowca. Auto wyposażone w silnik 2,5 TFSI o mocy 400 KM, osiąga prędkość 100 km/h w czasie 3,7 sekundy i pozwala na częste oglądanie swoich owalnych rur wydechowych, innym uczestnikom ruchu. Widok ten będzie przyjemny za sprawą tylnych świateł w technologii OLED. Prędkość maksymalna wynosi 280km/h.

Piękny muskularny przód, duże wloty powietrza i umieszczone na stałe tylne skrzydło, już na pierwszy rzut oka sugerują, że moc kryje się za tym opływowym kształtem. To wszystko wymaga sztywnego nadwozia. Samochód jest zawieszony nisko nad asfaltem, co potęguje wrażenie kierowcy stanowienia jedności z drogą. Wewnątrz w konsekwencji sportowej linii nadwozia znajdziemy sportowe fotele, doskonale trzymające kierowcę w zakrętach, sportową kierownicę z przyciskiem uruchamiającym silnik, która nawiązuje do wyścigowego charakteru auta oraz elementy wykonane z aluminium i włókna węglowego. Do dyspozycji mamy wirtualny kokpit z 12,3 calowym wyświetlaczem wyświetlającym informacje o prędkości jazdy, obrotach silnika i nawigację.

Skrzynię biegów obsługiwać można manualnie za pomocą łopatek przy kierownicy. Kierowca ma do dyspozycji system multimedialny, korzystając z usługi Audi connect. To rozwiązanie technologiczne znane z pozostałych modeli dostarcza wielu informacji, począwszy od informacji o dostępnych parkingach w pobliżu, po informacje drogowe, ceny paliw czy informacje o pogodzie. Audi TT RS wystąpi w dwóch wersjach nadwozia – coupe i roadster. Muzyka dla uszu miłośników mocy jaka towarzyszy dźwiękowi silnika, spodziewana jest na ulicach jesienią 2016 roku.

Foto: Audi AG